Brutal-Betty Kızlar kan ilacına başladınız mı hangi kan ilacını kullanıyorsunuz. Birde bebislerinizin boy ve kilosu nedir
H-Efeninannesi Brutal-Betty 4,5 aylık bebeğim 6480 gram , bu ay sadece 480 gram almış . Hastalandı ishal , kusma olmustu az kilo almasını ona bağlıyorum . Kan ilacı olarakta Ferrum diye bir kan damlası yazdı doktor onu kullanıyoruz
Brutal-Betty Pembepnter monovit D vitamin ilacı onu bende kullanıyorum da kan ilacı olarak ne kullanıyorsunuz
Brutal-Betty H-Efeninannesi yaa Bizim de kilo alımı yavaşladı doktorumuz artık büyüdü hareket ediyor yerinde durmuyor o yüzden çok normal dedi ama🤷
Artemiss Sağlık ocağının verdiği kan ilacını kullanıyorum bir de D vitamini. kız bebek 💕 boy 63 kilo 7300
Brutal-Betty Artemiss bende sağlık ocağınin verdiği kan damlası kullanacam bugün verdi de kabız olursa değiştiririz dedi benimde oğlum ,,64 cm 7.400 kg
Brutal-Betty Saricizgilibeyazev aynı galiba bende tam bilemiyorum 🤷kan ilacı kırmızı Damla üstünde demir de yazıyor ama
Saricizgilibeyazev Brutal-Betty bu arada sağlık ocağının içinde paraben var diye pedia d kullanıyorum uygun Fiyatlı