Herkese merhabalar diş problemimiz yoksa geceleri şahane geçiyor devam sütünü 2 kere içiyor artık ama diş dönemlerinden sonra geceleri kalkıp içiyor bu aralar o yüzden 3 kere içiyor gün içinde 4 öğün besleniyor kahvaltı ara ögün ögle yemegi akşam yemegi olarak . Yürüyor hatta deli dana gibi koşuyor 😂😂 9 kelimemiz oldu tabi kendi istedigi zamanlar söylüyor canı isterse herşeyi aglayarak yaptırmaya çalışıyor dur duragı yok saniyesinde nereye saldıracagı belli degil onu alıp bakıp fırlatıp başka bir şeye gidiyor acayip zorlanmaya başladım iş yapmak benim için aşırı zorlaştı sizde durumlar nasıl