minikturta ben Suluğu Hanimish marka aldım hepsiburada dan ve çok çok memnun kaldım 👍🏼 akıtma, koku vs yapmıyor, malzeme kalitesi gayet iyi oğlum baya bi atıı falan ama banamısın demedi🤭 fiyatı da gayet makul.. Fiyat/performans ürünü 🌟
Kaşıkları da ilk wee baby nin slikon uçlu kaşığını almıştık (damla falan veriyodum taa 1 2 aylıkken almıştım zaten) .. Bir de Mycey marka kaşık çatal seti var 3 renk (6lı oluyor) onları kullandım gayet de iyi iş görüyor 👍🏼 zaten bi müddet sonra tatlı kaşığı çatalına geçtik 😅