Cancansmom ayzaninannesi foto açılmıyor ama görmeme gerek yok,bizde de oldu. Doktora gidin, damla ya da krem yaziyor. 2 güne gecer. Cok kasinir,fazla bekletmeden götürün.
ayzaninannesi Cancansmom ofkelisirin az önce geldik hastaneden krem ve damla verdi kaşıntı ilacı için göz doktoruna gidin dedi o da merkezde 3 saat yol eşim de askeri personel gidemedik oraya geçer inşallah
Cancansmom ayzaninannesi Bizde gözden iltihap akiyordu, kremle iyileşmisti, cocuk doktoru yazdi kremi, göz doktoruna gitmedik.