Öncelikle merhaba, çocuğun daha küçük sizi örnek alip boyle yetisti demek için cooook erken. Çocukların gelişim ve öğrenme dönemleri var. Şuan kendilerini sözlü olarak ifade edemedikleri icin hırçınlaşır edip ofkeleniyorlar.Vurma, ağlama. Kusme vs…Hastznelerde cocuk vd ergen psikologların bölümü var onlarda konusma ve dil terapistlerine yönlendiriyorlar, kendini boşuna üzüyorsun her cocuk bu dönemden geçiyor. YouTube ta cok iyi psikologlar var psikoloji okulu yaz zafer hoca diye birini dinliyorum ben bu siralar.
12 yasinda bi oglum var bana “sal beni” diyen turkce meali bana nasihat etmeyi bırak kafamı şişirme anne demek :) bi de 3.5 aylik kizim… Hiç üzülme kafaya takma çocuklarımızın bizden farklı karakterleri var emin olabilirsin buna kaldi ki varsa da bi sorun çözümü de var. Kendi oglumu dil tetapistine ds götürdüm, suan psikologa da küçükken gec konuştu tablet , t , genetik vs dediler banjaciyim sabah 8 aksam 8 geldim eve, aile içi iletişim yok vs dediler hepsi hikaye… Simdids dikkat dağınıklığı, eksikliği diyorlar.Bizden farklılık teknoloji çağı, İnternet vs deftere elle yazı yazmıyor desem yeridir.Kafalati farkli özetle daha cok şeyle karsilasacaksin, yolun başındasın çok kafaya takma. Senle alakalı değil çocuğunun davranışlarının tümü, suçlu aramayın ikikizde sizden daga iyi bi anne babasi olamaz.
..