Kızlar merhaba 1 yaşında ikizlerim sakin bir şekilde sadece meyve yerken mama sandalyesinde oturuyorlar o da çok kısa bir süre hep ellerinde bir şey olsun evin içinde geze geze yemek istiyorlar ama o şekilde de hem yere düşüyor illaki kıl toz geliyor hemde sağlıklı birşey değil akşam yemeklerinde dei biz yerken kucağımıza alırsak çok güzel yiyiyorlar kendi sandalyelerinde asla oturmak ve yemek istemiyorlar ne yapıcam şaşırdım önerisi olan var mı nasıl aşarım bu durumu