Tazeanne00 Görüncelerim eltim falan kaynanam gelcek pratik ne yapayım fıkır verırminiz yemek mı pratik yoksa tatlı falan mı
Keremardam Tazeanne00 bizim de yarın 40 cikiyor😀 1 aralık doğumum. Allah güzel günler göstersin yavrularımıza.
Beycaamommy Bilemiyorum da ben böyle şeylere pek anlam veremiyorum senin değil onların yapip getirmesi gerekmez mi küçücük bebeğin var sonuçta
Tazeanne00 Beycaamommy yok be canım nerde günahlarını wermez yapmazlar gecen eltim gelmıs kaynanam demıs eltın sana tatlı yapmadı mı bnde dedım zamanım mı war yapıyım oturun yapın dedım
Yasolinne Tazeanne00 Öyle bi fikirleri varsa hiç yapmam daha iyi. :) Madem uğraşma eşine söyle hazır ikramlık ikram ediver illa boş geçmesin diyorsan. Annenin 40’ı çıkar, bebeğin değil. Biraz da anneyi şımartsınlar ya.
Tazeanne00 Oykunil benım kıde oyle gece yatmıyor 3 4 te yatıyor gunduz koyuyorum mutfaga kadar gidiyorum aglıyor
NinovaLemi Yani birilerinin gelmesine de gerek yok ki. Benim annem 40 ini çıkarmak için geldi. Bebeği yikadi gitti. Kutlama değil ki bu geliyorlar bir de hizmet bekliyorlar.
Keremardam Tazeanne00 sız nasıl hesapliyorsunuz? Aralıktan 30 gün ocaktan 10 gün yaein oluyor.uygulamada 1 ay 9 gün gösteriyor.
Keremardam Tazeanne00 yaaa evet bugün ayın 10.🤭🤭 benim 40.im çıkmış. Bende yarın için hazırlanıyordum😀
Keremardam Keremardam Tazeanne00 uykusuzluk yorgunluk büyük kızımın hastalığı derken kafam kalmadı vallahi