Oğlum Salı günü sünnet oldu yarın bir hafta olacak. Sünnet yeri iyileşti diyebilirim artk. Doktor iki hafta sonra gelin dedi kontrol amaçlı. Fısfıs ve toz halinde olan bir şurup verdi. Hala kullaniyorz onu ama doktora sormayı unuttm daha ne kadar kullanmalıyım ilaçları ? Doktor kontrolüne kadar mı ??
Bir de doktor bir hafta sonrası duş aldirabilirsnz demişti ama bsey olur diye de krkuyorm iki üç gün daha yıkamadan bekletsem mi ?