Günaydın anneler.
Bugün covidle savaşımızın 3. günü 💪 Eşim ve bende pozitifiz. 1 yaşındaki oğlumda da belirtiler mevcuttu. 39 derece ateş kusma iştahsızlık vs vs. 2 gecedir ateşle savaşıyoruz. inanın kendi ağrılarım vs umrumda değil tek evlâdım iyi olsun istiyorum biz bi şekilde atlatırız. Velhasıl kelam anneler başına böyle bisey gelen varmı. Bebeklerinizde tat kaybı vs oldumu. Istahlari ne zaman yerine geldi. Tecrübelerinizi bana da aktarır misiniz. Allah herkesin evladını korusun inşallah 😢