Bebekkaradag 10 Eylül’de doğum yaptım. Emziriyorum. Sütümü sağmalı mıyım? Tecrübeli annelerden yorum bekliyorum
ygmr Bebekkaradag canim degisir cok.situn varsa anlarsin n sert olur cok bebegim az icerdir daha sagabilirsin bir göğsünü emzirip ikinciye gemen gecme yagli kismi 2.3 emmeden sonra gelir biri yetiorsa.digerini sag buzluga at