Bebeğim 5 aylık olacak. Ayağımda sallıyordum. Aslında 5. Ayı beklicektim. Uyku gerilemesi falan diyorlar ya. Bi deneyim dedim. Önce sallama hızımı yavaşlattım. Küçük küçük sallanmaya alıştı. Sonra ayağımdan beşiğe aldım. Beşikte sallamaya başladım. Normalde asla uyumuyordu beşikte. Küçük sallamaya alışınca beşikte uyumaya başladı. Bunları yaparken bi de rutin oluşturdum. Salondan iyi uykular diye diye önce pencereden el sallıyoruz. Sonra odaları geziyoruz. Bı sırada sürekli iyi uykular herkese diye diye geziyorz. En son yatak odasına gelince öpüp iyi uykular diyip yatağına koyuyorum. Beyaz gürültü açıp emzik veriyorum. Bugün 3. Gün. İlk gün 1 saat sürdü uyuması. İlk başta ağladı salladım susunca durdum. Bekledim. Eliyle oynadı sesler çıkardı vs. Baktım iş oyuna döndü. Ağlamasa da arada 4-5 saniye salladım durdum. En son yan döndü ve uyudu. 2. Gün 20. Dakika da uyudu. Bugün 3. Gün ve 4. Dakikada uyudu. Ve 3. Günde sadece 1 kez 5 saniye salladım. Birde ek olarak her zaman 30. Dakikasında uyanır. Gidip sallar devam ettirirdim. Bu eğitime başladığımdan beri gitmiyorum. İlk gün 10 dk oynadı yatakta gitmedim. Mızırdanmaya başladı gittim emzik verdim uyudu. 2. Gün 10 dakika oynadı kendi kendine döndü yattı. Ve aslında şunu anladım. Bebekler kendi kendilerine uyuyor aslında. Sallanmak, emzirmek vs. Bunlar onlar için bi rutin oluyo. Yani sallanıyorum/emiyorum uyuma vakti gibi. Ben bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. 15 gün en az uğraşırım diyordum. 3. Gün de tamamen alıştı gibi. Ve kuş gibi hafifledim sanki. Darısı diğer annelere inşallah 🙏