Dorukunannesiiii Bebeğim 3 günlük doktor süt arttirici damla yazdı mamillac ama bebeğimin agzi çok kuruyor bu damladan mi yoksa sezeryan olduğu için antlblyotik ağrı kesici kullanıyorum onlardan mi anlamadim bilen biri yardımcı olursa çok sevinirim