elifineylulu Kizlar kızım 4 Ağustos doğumlu normalde 4 Şubat’ta 18 aylık oluyor ama aşı kartında 26 Ocak yazıyor 18 aylık aşısı biraz erken mi vuruluyor yanlışlık mı var?
Nrgs elifineylulu bizi tam 18 aylık olduğu gün çağırmışlardı,muhtemelen yanlışlık olmuştur ama bir hafta önce veya sonranın sorun olacağını sanmıyorum