birrtutamsevgi Kızlar dün post açmıştım kontrole gitsem mi diye iyi ki gitmişim sezeryan iç dikişlerin yara olmuş 2 hafta sonra gel dediler tekrar bakmak için. Böyle bi durum yaşayan var mı doğum yapalı 49 gün oldu
ikibabybirmom birrtutamsevgi ay benim olmuştu aklıma geldikçe kötü oluyorumoluyorum valla iltihap kapmış sarı akinti arada kan geliyordu sizliyordu orası yanıyordu ne yatabiliyordum ne oturabiliyordum çocuğu ayakta emziriyordum ağlaya ağlaya doktora gittim bana bı krem verdi ama krem hiç bı işe yaramadi eve geldim hergün baticon ile temizledim sonrada kantaron yağı sürdüm çok iyi geldi kantaron yağını bilirsin yaralara birebir yani bir dene istersen
Betlcelik birrtutamsevgi 40 gün oldu çizgi kırmızı renk birde tezgah gibi bir yere değdiği vakit acıyı ama böyle miydi şikayetleriniz?
birrtutamsevgi Betlcelik hayır vajinal ultrasonla baktılar iç dikişler için bu sorum ama benim herhangi bi ağrım vs yok
ikibabybirmom birrtutamsevgi benimde yoktu kimsenin yok zaten hepimizin ki estetik yani yapistirma yapiyolar içten bı sıkıntı olduğu için dışa akıntı olarak gelmişti benimde
birrtutamsevgi ikibabybirmom AA çok geçmiş olsun canım peki içteki nasıl iyileşti ne kadar sürdü bana bişey demeden 2 hafta sonra tekrar görelim dediler