merve2681 Zhekelem bu aylarda ilk başlarda ek gıda ana öğül değil ara öğün olmalı. Tek bir öğün yeterli olur. Geri kalan da anne sütü ya da formül mama ile devam edilmeli, bir de erken saatlerde yedirirseniz gece sindirim sıkıntısı yaşamazsnz
Wanderlust Zhekelem ogun 7.ayda 8.ayda 2 9.ayda 3 ogun suan siz 7.aya kadar tadim diye geciyor doyumluk degil tatirmalkk baslamalisiniz