S-345 Merhaba çok iyi gelen bir gaz damlası önerir misiniz bebeğim çok ıkınıyor metsil kullandım biogaiga kullandım masaj yapıyorum çok kısa rahatlatıyor sonra yine aynı napmalıyım
Melikekkn S-345 Çok gazlı bir bebeğim vardı Nurse Harveys kullandım bir de aktardan acı elma yağı alıp aktarın tarifiyle biraz hakiki zeytinyağının içine 3 damla damlatıp ayaklarının altına,karnına , hafifçe kulağının arkasına masaj yaparak uyguluyordum çok faydasını gördüm.
sedanurss S-345 biogai tek kullanmayın yanında sab simplex te kullanın çok faydasını göreceksiniz benim oğlum kolikti 3 ay olucak bıraktık bile kullanmayı
iby S-345 her bebege gore hangi ilacin iyi gelicegi cidden cok değişiyor. Biogai ama gaz icin degil ztn ben mommys bliss ve sab denedim, bizr sab fayda etti kakasino yapamadiginda gece yine ikiniyor aglayarak uyaniyor masaj yapiyorum rahatlıyor tabi hic biri pat diye kesin cozum degil 3 ay olduk ben kendiliginden bitmesini bekliyorum
Poyrazedis Aynı sorun bizdede var canm biogaia cok iyi onu kullanmaya devam et ama yannda ya nurse harveys yada sab sımplex var doğru mu yazdm bilmıyorm ama 😂ikisinden birini al biz nurse kullanıyorz ama hala ıkınıyor en azndan birz olsn rahatlatsn istyrm
sedanurss Melikekkn Acı elma yagını doktorlar kesinlikle tavsiye etmiyor size kim tavsiye etti bende kullanıcaktım doktorum kızmıştı bana sakın diye 🙊
Yesim_asaf Melikekkn ama o acı elma yaği kullandiktan sonra acı birakmiyormu bende kullanmıştım oglumda ellerimde acî vardı yanıyor gii sanki
Melikekkn sedanurss Valla bilemedim o zaman yanlış yönlendirme yapmayayım.Eşimin arkadaşı aktar dükkanı var onun babası önermişti. Genel olarak damla kullanıyordum ama çok fazla gazı olup durmadığında yağı kullnıyordum. 🤷🏻♀️
Ardenngizem Mommy’s bliss . Biogama,sab, zinco vs hepsini denedim.hicbiri mommys bliss kadar etkili olmadi ve brbegim asiri gazli bi bebekti gece gunduz ayaktaydik saatlerce agliyodu. Fiyati diger damlalara gore cok daha pahali ama kesinlikle etkili
Melikekkn Yesim_asaf hayır hiç öyle bir sorun yaşamadım. Fazla damlatınca belki yakabilir 2-3 damla damlatırdım 🙂