3 aylik anneyim doğumdan beri bazen cok terliyorum her gun degil ancak bazi gunler ozellikle cok oluyor hala da gecmedi geceleri kac kere uzerimi değiştiriyorum, bebegimi kucagimda tasirken cok terliyorum. Normal de terleyen birisi degildim hic. Terleyince de usutuyorum galiba cok mutsuzum, hormonlarla mi ilgili olan varmi?