Kbl doktorumuz ateşi olmadan calpol vermeyin demişti ama çok huzursuz olursa eğer devamlı olmamak şartıyla verilebilir bence. Bu sürede biberon falan kullanmamaya çalışın kullanıyorsanız bile bırakın bu sefer hiç tutturamazsınız bende 3 aylıkken meme reddi yaşadım zaten sütüm de azdı ve biberon da kullandığımız için bir daha tutturamadım sütüm de kesildi