Günaydın arkadaşlar 8 günlük bir bebeğim var dün altını açık bıraktım o sırada çişini yaptı biraz battaniyesine değdi kuruyunca idrar değen yer kocaman kahve rengi bir leke oluştu başına böyle bişey gelen varmı doktora götürcem ama tecrübe si olanlarda yazarsa memnun olurum