Geçen pazartesi hasta oldu grip gibiydi iburamin içirdim 8 saat arayla sesleri gitti burunları aktı pazartesi günün den bu pazartesiye kadar uyku yok çarşamba doktora götürdük bogaz enfeksiyonu olmuş dedi antibiyotik başladı doktorumuz cuma günü ishal oldu doktorumuzu aradık ilaç verdi isali dün akşam durdu ama dün gece hiç uyumadı saat 1 den beri ayaktayız bu saat oldu uyumadık varmı başına gelen anneler neler yapıyorsunuz başka yapabilceğim bir şey varmı salladım olmadı yanına yattım olmadı sallanır ana kucağı var olmadı 8 buçuk aylık kızım atak haftasındamıyız acaba bilemedim ama az önce calpol verdim bir yerimi ağrıyor çözemedim nolur yardımcı olun