Merhaba 6 aydır yaşadığım bi şikayetim var daha önce hiç yaşamadım böyle bişey çok kötüyüm artık kel kalacam diye çok korkuyorum saçlarımın yapısı zaten ince ve seyrek doğumdan sonra saçlar dökülür demişlerdi ama benim dökülmedi ilk başlarda sevinmiştim son 6 aydır aşırı derecede bi dökülme yaşıyorum banyoda ayrı tararken ayrı resmen yumak yumak dökülüyor bugğn farkettim çok azalmış saçlarım zaten azıcıktı. Dökülmesini engellemek için kestirdim ama oda bi fayda etmedi Ne yapmam lazım bana etkili bir şampuan yada saç kremi önerebilir misiniz yada başka alternatif çözümler