Merhabalar, oğlum 19 aylık gün içinde istediği herhangi bir şey olmasın veya babası tuvalete falan gitsin evden çıksın anında sinir krizleri geçirmeye başlıyor. Özellikle babası evdeyken daha çok yaşıyor bu krizleri yani babaya aşırı düşkün ve her zaman onun dikkatini ilgisini istiyor. Ama normal bi ağlama şeklinde değil tabi bu krizler; boğazı yırtılacak gibi saatlerce bağırıyor, kendini yerlere atıyor, o anda müdahale etmek istersek bize vuruyor, bi de kriz anında hiç bi şeyle sakinleşmez o an dikkatini dağıtmaya çalıştığımızda daha da sinirleniyor. Yani dediğini yapmazsak bu durum saatlerce sürüyor, dediğini yaparsak sonu yok çünkü ısrarlarından asla vazgeçmiyor. İki yaş sendromu böyle bi şey olamaz herhalde değil mi? Babası evdeyken babasıyla muhabbet etmemize, yemek yememize hiç bi şeye izin vermez. Bütün ilgiyi sürekli olarak kendinde istiyor. Bu arada üç aylık kardeşi var ama kardeşi doğmadan çok önce başlamıştı bu durumlar zaten. Eşim de ben de meslek sahibi eğitimli insanlarız nerde hata yaptık nasıl düzelir diye düşünmekten her gün bununla mücadele etmekten çok yorulduk gerçekten. Oğlumuzun gözümüzün önünde kendini bu kadar yıpratması ve bizim hiç bi çözüm bulamamamız gerçekten çok zor. Evde huzur kalmadı dyebilirim. Hatta eşimle psikolojik olarak iyi değiliz yani.. Anlayışlı komşularımız da yok gürültümüzden sürekli şikayet ediyorlar.. O kadar yorgunum ki sabahları güne başlamak dahi istemiyorum, tükenmiş durumdayım dediğim gibi bi de üç aylık bebeğim var.. Uzun oldu kusura bakmayın ama fikirlerinizi tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız gerçekten çok mutlu olurum. Şimdiden çok teşekkür ederim 🤍🤍