ozfun90 Merhabalar. Ben 1 haftadır griptim antibiyotik kullaniyorum. 3 aylık kızım var. Evde maskeli dolaşıyorum kızıma geçmesin diye. Ama 2 gündür geceleri öksürüyor. Ne yapmalıyım ? Teşekkürler…
Kafam ozfun90 bende öyleydim kızıma geçmiş zatüre başlangıcı dediler inş değildir öyle ama doktora soyleyin mutlaka
Mlksd ozfun90 1.5 aylık kızımda bagamlı öksürk vardı 4 doktora götürdüm birleyi yok geçer dediler ancak zatürre çıktı bir hafta hastanede yttık öksürük olunca doktora götürmek gerekiyor bilginiz olsun
mertveannesii_ ozfun90 zeytinyağlı sarımsak yapıp uyumadan önce ayak altına sürün bizde çok işe yaramıştı 👌🏻