Benim kızımda 11 aylık aylardır böyle gece 3 te mutlaka ama mutlaka uyanıyor emziriyorum sallıyorum fön makinesi sesi açıyorum anca uyuyor. Bazen uyumuyor 2 saate yakın salonda sallıyorum oyalamaya çalışıyorum ablasını uyandırmaması İçin ve sabahın 6 sında da ayakta😣😣😣