Gecen hafta böyleydim bende canım ateşim 40 tı en son baş ağrısı, öksürük, bi anda üşüyüp bi anda ateş basması, ve 24 yaşındayım ömrümde böyle vücut ağrısı görmedim hayatımın en kötü gecelerinden biriydi ama sadece 1 gece sürdü ve sabah uyandığımda sanki dün gece rüyaymış gibi iyileşmiştim çok garipti benden 2 gün sonra eşim aynı şekilde oldu oda çok garip hissettiğini söyledi ilk kez böyle hasta olduğunu söyledi ertesi sabah uyandığında işe gitti hiçbişeyi olmadığını gayet iyi olduğunu söyledi. Bu nasıl bi hastalık ben anlamadım. Bu hastalıklar iyice değişmeye başladı eskiden bi evde bi hastalık olurdu tüm aileye o bulaşırdı grip gibi mesela ama şimdi 5 6 kişilik ailelerde herkes aynı anda ama farklı farklı şekillerde hasta oluyo valla ben çok korkuyorum artık başımıza neler gelecek daha Allah yardımcımız olsun ama bunlar daha iyi günlerimiz diye düşünüyorum ben 🤷🏻♀️🤦🏻♀️😅