Aliaren canım bu normalde trombosit düşüklüğü {plt} veya yüksekliğinde böylr oluyor diye okudum internetten korktum peteşi diye geçiyor o nokta agız içinde arads cıkıp geçiyor ama doktprumuz kan testinde (hemogram) da bir sıkıntı yok dedi olsa orada vıkarmıs, sanırım normal birşey sizde bir kanına baktırabilirsiniz ama bizde suan bile cıkıyor ve geciyor. Sizde de bir sıkıntı yoktur insallah 🙏 agız içini de kontrol edin 2 günde bir