Uyku eğitimini yarıda kesmek zorunda kaldım.Çünkü kızımın dişleri çok fena kaşınıyor.Belirtiler neler derseniz;
Aşırı salya akıntısı
Her zaman olmamak ile birlikte ağza birşeyler götürme ve hırçınlaşma
Geceleri ise sık uyanma,huzursuzluk,yatmak istememe.🙂Tedagil sürüyorum o parmağı koparacak gibi oluyor.Bu süreç çıkarana kadar hep böyle mi gidicek yoksa arada rahatlamalar olacak mı.Bazen sallanmak bile istemiyor.Var mı şu an bu sıkıntıları yaşayan.