Ozlemjik Eşim ve ben pozitifiz 1 yaşında kızım var emziriyorm ne yapmam lazm bu süreci atlatanlar tavsiyelerini yazabilirler mi?
Arzu042 Ozlemjik Ozlemjik çift maske eldiven takıp bebeğini emzirebiliyorsun onun dışında tek kullanımlık tabak bardak da yemek ye sabah akşam olmak üzere kekik çayı tavsiye ediyorum onun sayesinde atlatmıştım
Ozlemjik Elf58 kızımın ateşi yok herhangi bi belirtisi de yok o değildir diye düşünüyoruz inşallah ama çok temas ettik alma ihtimalide var bilemiyorum çok tedirginim şu an
Deletedmom5284 Bizde aynisiyiz ben çok ağır atlatiyorum Allah’tan emzirmiyorum kızım ve eşim beraber çocuk odasında uyuyorlar ben tek başıma yatıyorum 😪😪
Elf58 Deletedmom5284 ben atlatırken 5 günlüktü odayıda ayırmadım düşünüp maskede takmadım çok şükür bir şey olmadı ama insanlae artık daha bilinçli en doğrusunu yapıyorsunuz
Deletedmom5284 Elf58 o kadar ağır atlatiyorum ki 2 kez hastaneye gitmek zorunda kaldım evde hava makinesine bağlıyım resmen kızım bunları nasıl kaldırır
Deletedmom5284 Ozlemjik ateşim var şuan baş ağrısı baş dönmesi nefes darlığı kemik ağrısı göz ağrısı ishal kusma ve halsizlik var