kızlar iyi geceler uyku tutmadı birde size sorayım dedim.. eşimi akşam markete gönderdim canım çikolata istedi kaşıkla yemekti hayalim.. eşim de büyük Torku banada almış eve geldiğinde çok akışkandı mutfak çok sıcak ondandır diye düşündüm dolaba koydum bir kaç saat sonra tekrar deniyim dedim hâlâ çok akışkandı sonra balkona koydum daha soğuktur belki düzelir diye ama düzeltmemiş o kadar akışkan ki anlamadım ilk defa böyle oluyor genelde hep alırdım olmazdı başına gelen var mı acaba 🧐 yedim birde acaba bozuk mu😑