Vala benim cpcıpım bak ben doğum yaptım 1 hafta evde cocuk uyumadı hiç . Günde 20 saat ağlıyordru 4 saat uyuyordu 1 günde . Tam 1 gafta böyle oldu doktora söyledik bazı bebekler ya cook uyur yada hiç uyumaz dedi . Beniö şansıma da uyumayan bebek denk geldi . Sonra ben 1.5-2 aylıkken akşam 9 da uyumasına alıştırdım. Sabah 6-7 de kalkardı akşam 9 da uyurdu . Neyse beniö sağolsun kaynanam annem durur mu illa bozacaklar bunlar 9 da gelip cocıpımu uyandırırlardı . Zaten sonra diş miş oldu. 7 ay 16 günlük . Uyumuyor arkadaş . Çocukta düzen yok uyku yok . Gece 12-1 yatar . 3 gbi kalkar 6-7 ye kadar uyumaz uyutaamma asla uyumuyor oyun oynuyor ya ben artık yıprandım pes ettim . Ama ne yazık kş uyuyaman cocuk uyumuyor . Baştan nasıl olursa aynı devam ediyor . Ben yıldım