Durununannesi11 Habibee ilk 3 4ay lık olana kadar düzenli 1 kilo alması beklenir daha sonra yavaşlıyor
[silindi] Habibee emerken her ay 1600 gr yada 1700 gr alıyordu mamaya basladık 1000 gr almaya basladı suan 8 ay 21 gunluk 5 bucuk aylıkken emeklemeye basladı 3 aydır kılo almıyor 🤷🏼♀️
Yusra34 Çok merak ediyorum bu kilo davası kaç yaşında bitecek? Her ay bu stres insana ne yapar bi düşünün güzel anneler.
Deletedmom0028 Habibee ilk 3 ay ortalama 1 kilo almasi beklenir biraz ustu de olur sinir 500 gr biz 2 ay 1200 gr aldik ama 3. Ayda 600 gr aldi gecen gun dr gittik daha 4 ay dolmadi ama dr ni tartalim dedi 500 gr almis oglum
Deletedmom0028 Handecelik benimkide 3. Ayda alt sinira yakin aldi o kadar emmesine ragmen ama saglikli cok şükür