Avent in damaksız hatta parmak ile desteklenini verdim bebeğime. Cunku en çok istediğim bebeğimin mutlaka emzik tutmasıydı. Hamılelıgımde de çok araştırdım. Maalesef tutmadı. Sonra nuk markanın damaklı bir emziğini aldım sırf tutacak mı diye çok özenmedim bir iki attı derken tutturdum. Daha sonra chicco markanın damaklı emziğini aldım daha kaliteli ve artık tutuyor diye… diyeceğim o ki hafif damaklı emzikler tercih edin chicco markanın ikili emzikleri tavsiye ederim:))) kolay gelsin umarım istediğin gibi olur 🤞🏾