Pkoluyum ilk gebeliğimde otlar falan kaynatıp içere 3 ay sonra gebe kaldım. Şuanda öyle bi acelem olmasada üç aydır denememe rağmen gebe kalamadım. Polikistik over sendromu olan var mı?ikinci gebelik daha mı zor oluyor gebelikten de cok korksamda yaş ilerliyor diye de korkuyorum ikilemde kaldım. Tavsiyeniz neler acaba