Öncelikle selam kızlar. Biri üç yaşında diğeri de 4aylık iki oğlum var. Öyle yorgun hissediyorum ki kendimi büyük oğlum açısından, herşeye tepkili çocuk resmen, eşimin iş saatleri düzensiz ve ben genelde hep tek kalıyorum çocuk bakımında arada annem felan gelir yardıma ama geldiğinde bile kafam üstünden kamyon geçmiş gibi oluyo. Kadıncağız hem ev hemde çocuklara yardımcı oluyo ama çocuğun uykuyla hiç arası olmadığı için en son birer köşeye bayılıyoruz. Ne gündüz uykusu var ne bişi ne denediysem bebekliğinden beri olmadı. Uyurken bile sıkılıyorum uyumak istemiyorum diye ağlıyor uyusun dşye yalvarıyoruz. Şimdi rahatsız birde ilaç asla veremiyoruz. Babasıyla kurbanlık öküz devirir gibi yatırıyorz çocuğu resmen onda xa içtiğini tükürüyor. Az önce nefes alamıyor diye sprey sıkalım dedik 45 dkdır ağlıyor. Oyunlar da oynasan oyuncaklar da döksen tğm gün eğlendirsen de 5dk boşlukta sıkılıyorum napabilirz evde diyo. Bebekte ufak diye tekte çıkmıyorm evden, eşimin izin günleride hep ailesinin dükkanında oluyo mecbur yaşlılar ve dükkan yoğun diye. Artık bitme noktasına geldim psikolojim bozuldu. Eşime de kızamıyorum halini ben görüyorum günlük 4saat uykusu olmuyo çoğu zaman 😪 bana önerebileceğiniz birşey var mı? Yaşıt çocuğu olanlardan yorum bekliyorum özellikle