Ben 40 kontrolüm İçin bebeğimi bırakacak kimse yoktu taksi çağırdım pusetinr koyup indirdim aşağı taksiye bindik doktorumun kapısını çaldım beni öyle görünce kimse yok mu yanında başka dedi ben de yoo ikimiz geldik diyince kadın gülümsedi çok iyi yapmışsın dedi, oğlanı kucağıma aldım o da sandalye de alttan muayene etti ve eve döndük 😬👀
Sizin dikişleriniz varmış üstelik çok önemli tabii ki. Yani bence bebeğinizi sıkıca giydirip kucağınızdan indirmeden baktırabilirsiniz.