birrtutamsevgi Kızlar doğum yapalı 49 gün oldu doktorum 1 ay sonra gel dikişlerine bakalım demişti sonra izne ayrılmış yarına randevum var ama herhangi bi şikayetim yok bebeğimi 2 saatliğine bile olsa bırakmaya değer mi çok önemli mi şu dikiş baktırma işi ?
Minik12 birrtutamsevgi önemli mi bilemiyorum ama beni 40 ımda cagırmıstı tek oldugum icin gidememiştim dikiste sislik kanama gibi bi problemim olmayıncada dert etmedim 16 ay olucak
mavi_2020 birrtutamsevgi ben tam 40 günlükken gittim eşim ile bebeğim araba da kaldı hemen 5dk sürüyor zaten muayne olup gittim yanlarına eğer imkanınız varsa özel araba ile tanıdık biri ile gidin hemen biter işiniz bebişiniz içinde gözünüz arkada kalmaz benim de bırakacak kimsem yoktu bu şekilde yaptım ama benden 1 ay sonra kardeşimin eşi doğum yaptı o hala gitmedi bir sıkıntısı yok çok şükür
papatyaannee birrtutamsevgi yani bence gidin gösterin rahim toparlanmış mı vs. bakılması önemli bebeğinizi de götürseniz ben götürmüştüm arabasına koyup
_bahar_ birrtutamsevgi bana da demişti bende bir şikayet olmadığı için gitmemiştim ama ileri için olabilirdi de herkes benim gibi olacak diye bir şey yok
birrtutamsevgi mavi_2020 malesef tek gitmek zorundayım eşim asker. Bebeğime tek götüremem annem bakacak gerçi ama gitmem gelmiyor içimden 😏
yusufmertmom birrtutamsevgi enfeksiyon akıntı falan var mı diye bakıyor 5 dklık işlem aslında. Hastaneye sizinle gelebilecek birisi varsa araçta bekleyebilen
birrtutamsevgi yusufmertmom malesef eşim asker 😏 peki alttan muayene veya kan, idrar tahlili falan istiyorlar mı yoksa sadece dikişe mi bakıyorlar
Burcinmiray birrtutamsevgi bence gitmekte fayda var. Ben gittiğimde bantı açıp dikişlerime baktı gayet iyi dedi bantı çıkarttı artık duş alabilirsin demişti.
Sy2019 birrtutamsevgi önemli canım ihmal etme bir sorun var mı yok mu ona bakacaklar bebeğinle git bırakmak istemiyorsan
Splash-Splash-Love birrtutamsevgi Bırakmayın. Ben her kontrole gidişimde oğlumu da kendimle götürdüm babası ile bekledi ben muayene olana kadar. Benim bırakacak kimsem yoktu ama o yüzden olsaydı bırakırdım. Önce kendi sağlığınızı düşünmelisiniz ki çocuğunuza daha verimli olabilesiniz.
gocebebirbayan birrtutamsevgi canım üstten bakıyor dikişine. Sonra ultrason da bakıyor karnının içine organ yerleşimine rahmine. Ve bitiyor 🤗 5 dk cık. Hepsi bu. Alttan bakmıyor gerekli bir durum yoksa herşey normalse
gocebebirbayan birrtutamsevgi bana sorarsan önemli. Canımız sonuçta ve kesilmişisiz neresi olursa olsun. Kontrol edilmesi şart
sibellllo birrtutamsevgi bebeğini de götür neden bırakıyorsun ben baktırmadım dikişlerim ayrıldı hatt yinede gitmedim siz gidin bi sorun yaşamadıysanız önemli de değil bence
Bmolo birrtutamsevgi git tabi ne durumdalar baksın hem ultrason la da bakcak rahmin toparlandimi diye.bebegimle gitmistik kontrole