Merhaba
Bi kac gundur 5.5 aylık bebegımde beslenme gerılıgı sebebiyle doktora gittik saoldunlar butun tetkıtlere bakıldı. Ast alt sınırın ustındr cıktı biri 80 digeri 70.doktor 1 hafta sonra tekrarlayalım dedi. Onun dısında tetkıtlerıne baktığımda CK degero 168 sınır iken bizimkisi 468 cıkmıs bununla ilgili bırsey demedi. Yuksek gorumce degero ınterneyten arastırdım kas hastalığı diyor bilgisi olan var mı?