Klymeneninatlasi
nhr öncelikle anneniz için çok geçmiş olsun, acil şifalar inşallah. Bende malesef yemek yesin, oyalansın derken açtım. Dediğiniz gibi de büyüklerin faktörü de var . Onlarda sürekli durmuyor, yemek yemiyor açıver diyorlar. Ee çocuk gezdin istiyorsun, gidilen yerde hep tv, telefon nasıl engel olabileceksin ki. Gerçekten çok zor.