2bebislianni 2 haftadır ben de yapıyorum, ilk gün zorladı şu an alıştım 12-8 yemek yeme saatlerim. Kahvaltıda haşlanmış yumurta, bol yeşillik, biraz peynir, 5-6 zeytin, 1 dilim tam buğday ekmeği yiyorum bazen kefirle bazen de yeşil çayla. Şekersiz türk kahvesi içiyorum acıktığımı hissedersem ama alıştıktan sonra anca akşama acıkıyorum. Akşamları da ne pişirdiysem onu yiyorum özel olarak bişey hazırlamıyorum. Bol salata ve ekmek yok. Kilo verdin mi diye sorarsan başta ödememim gitmişti 2 kilo eksilmişti tartıda ama adet olunca geri döndü, şimdi bitmesini bekliyorum. Sporla desteklersen iyi sonuç alırsın ben de leslie başlıcam