Yavuzunannesiii yani şöyle biz de hastahane konusunda aynı şeyleri yaşadık. Covidden dolayı almamaları filan.
oğlum gece yarısı 39 a doğru ateşlenince ambulans çağırdık. Mecburen götürdüler hastaneye. testi de ben özellikle istedim. Yapmıyorlardı yani .
Allah korusun acil bşi olmadığı sürece zaten gitmeyin hastaneye. Çünkü gerçekten covidden dolayı yaptıkları bi müdahale yok.
benim de bebeğim bundan 1 ay önce filan öksürük sonrası ciğerler tıkandı. Tam zamanında götürmüştük hastaneye. Sizde öle bşi olacağını sanmıyorum da ( çünkü covid öksürüğü ne cok şiddetli ne de uzun sürüyo ) Yine Allah göstermesin ciğere inme gibi bi durum olursa ; cok hızlı nefes alıp verir , karnı cok yukarı çıkar nefes alışlarında. Ve nefes alırken cok değişik tiz bi ses geliyordu bizden.
Ben kulagımı cıplak göğsüne ve sırtına dayayınca o sesin ciğerden geldiğini farkedip te götürdüm hemen. Sizde bi dinleyin sırtını ve göğsünü.
Benim bebeğim cok şükür bugün daha iyi. Sadece sizde ki gibi iştahsızlık var. ½ kaşık ta olsa veriyorum artık. Hani ille de şunu yesin demiyoruz bu dönemde . yesin de ne yediğinin önemi yok diyerek sevdiĞi şeyleri vermeye çalışıyorum.iyice güçten kuvvetten düşüp halsizlik artmaması adına.
gerçekten bebekler bizden daha güçlü ve bizden daha kolay atlatıyorlar. Ferah tutun içinizi. Rabbim tez zamanda şifa göndersin inşallah