Bebeğim koltuktan düştü ve bıngıldağı şişti başına böyle birşey gelen oldumu birşey olur mu diye çok korkuyorum acile gittik hareketlerinde farklı birşey görürseniz gelin dediler şükür iyi gibi ama içim rahat değil beyin cerrahına falan gitsem mi beynine zarar vermişmidir acaba lütfen bilgisi olan yazabilir mi😔