Merhabalar dün boğaz ağrım vardı ilerlemesin diye önlemini aldım fakat bu sabah dayanılmaz vücut ağrısıyla uyandım akşam test verdim pozitif çıktı ve 6 aylık bebeğim var bugün hep maskeli dezenfekte ederek emzirdim ama sabah eşimim işe gitmedi gerekiyo benimde bebegimle ilgilenmem gerekiyo çok korkuyorum onada bulaştiririm diye lütfen aramızda benim gibi olanlar varsa yada bilgi verebilecekler lütfen cevaplayın.😷