Prettymom Bebeğim bugün 5. Haftasını doldurdu. 2 gündür uykuları çok azaldı. Meme dışında genellikle mizmizlanarak geçiyor gece uykular cok az zaten 🙄 gaz sancısı da bir yandan devam ediyor. Atak haftasında olabilir mi?
oyoyoyyedibeni Prettymom ooo bana 5. Hafta deme felaketti felaket gecmiş olsun 😬 suanda da 8. Hafta atagına girdik bu haftadan nasıl cıkacaz bakalm bugun ağıt basladı
Ceydamy Prettymom olabilir genelde bu haftalarda başlıyor ilk sıçrama, çok uzun sürmüyor ama beklenen doğum tarihinden hareketle takip edebileceğiniz bir uygulama var oradan daha sağlıklı takip edebilirsiniz ben öyle yapıyorum 😌