Sel-kcr11 Oğlum 3 aylık. Pişik için çözüm bulamadım 3 gündür ne duyduysam yaptım ama giderek artıyor var mıdır bir tavsiyeniz uygulayayım
Han30 Sel-kcr11 ıslak mendil kullanmayın. Kaka yapınca yıkayın. Havalandırın. Hametan mavi tüp bizde çok işe yaradı. Ama havalandırmak çok daha iyi geliyor. Altına alt açma serip 15-20 dk açık bırakın. Nemli bile olmasın baglarken.
Kadifemsii Sel-kcr11 kızımın poposu biraz kızardığında su ile temizler kurular ve bi süre altına mat serip açık bırakırdım hemen geçerdi . Ama sizinki çoğalmış sanırım zeytinyağının işe yaradığını çok okudum
1bebek1annee Sel-kcr11 ben de herşeyi denedim ne kremler zeytinyağları falan ama hiç etkili olmadı. Arkadaşım vazelin dene demişti Allah razı olsun 1 günde geçirdi. Azıcık kızarsa popişi hemen saf sade vazelin sürerim. Bi deneyin isterseniz,sevgiler💕
Zekimurendebizigorecekmi Sel-kcr11 Islak mendile bir süre ara ver canım birde fito + hametan kremler var ikisini karıştırıp sür . İkisinin de doku yenileme ve nemlendirme özelliği var . Ben çok ciddi pişiklerde bile bu iki kremle iki günde yok ettim pişikleri . Ama sonrasında sudocrem kullanın
Bryumakmutluluk Sel-kcr11 ıslak mendil kullanmayın hamazinc ve travazol karıştırıp günde 3 kez sürün diğer alt açmalarınızda da sadece hamazinc sürün inanın bana 2 güne kalmayacaktır çok geçmiş olsun
Mavis34 Sel-kcr11 benim.oglumda makat kısmında geçmeyen pişik vardı doktora götürdüm süt alerjisi çıktı farklı merhem kullandık hemen gecti
Canangul Sel-kcr11 benim kızımda pişik oluyo arada ben sebamed aldim çok çok memnunum akşam sürüyorum sabaha birsey kalmadı
papatyaannee Sel-kcr11 sudocrem kullandınız mı biz hep onu kullanıyoruz hiç pişik olmadı ama pişik önleyici özelliği var belki pişiğe de iyi gelir
nursevimsari Kantaron yağı kesin çözüm oldu bizde. Sürekli kıpkırmızıydı hiç geçmiyordu pişiği. Yağ direkt geçiriyor.