sibellllo gazını gayet rahat çıkardı kakasında da bi sıkıntı yoktu sadece anlattığım gibi mama veriyorum gayet güzel içiyor (aptamil) kusmuyor tam diyorum AA kusmadı içti sonrasında da 1 saatte yakın kusmuyor sonra tekrar acıkıyor veriyorum bi iki çekip direk kusuyor sonra anne sütü veriyorum sağıyorum çuakeıuorum zar zor mamayı yediği gün onu da kusuyor mama verdiğim gün anne sütünü de mamayı da kusuyor