ygmr gündüzleri bizimkide oynucam diye emmek istemiyor biberon ver diliyle itiyor, yoruluncada uyucam diye emmeden uyuyor, doktoruna sordum zorlamayın dedi, az kilo alıyor diye ben çok üstünde duruyordum, 2-3 saate bir emsin diye, yok genel olarak gündüzleri aç olarak uyuyor 20-30dk uyanıyor😀 ama geceleri güzel emiyor uyku halinde olunca daha iyi doyuruyorum