Kardelenn75 bu aralar salgın varmış domuz gribi ateşe ek olarak ishal ve kusma da yapıyormuş. Benim de oğlum geçen gün ateşlendi acile gittik ateş düşürücü verdiler hemen etki etti. Ertesi günü kendi doktoruna götürdük erkek bebek olduğu için idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi baktı temiz çıktı. Sonra da bizi uyardı domuz gribi Bu ara çok salgın diye. Yetişkinler eve taşıyormuş Annelerimizin bilgisi olsun . Birde doktorumuz bize 0-6 ay bebeklerde ateş düşürücü fayda etmiyorsa, direnen bir ateş varsa bildirin demişti. Bu önemli bir detaymış. İnşallah ateşini düşürürsünüz en kısa sürede 🙏🏻