Bados41 Kızlar hamilelikti doğumdu derken doğumdan 6 ay sonra adet oldum bugün uzun zamandan sonra orkid alıyım dedim bu nasıl fiyatlar 5 lirayla bıraktığım paket 35 lira olmuş bunlar nasıl fiyatlar bizler adette olmayalım arkadaş
Kadifemsii Bados41 keşke sadece regl olsa bizler yaşamayalım yemeyelim içmeyelim nefes almayalım. Herşey ateş pahası
MaviPanterAnne Bados41 oğlum 2 buçuk yasında 2 buçuk senedir orkid kullanmıyorum valla bebek bezi kullanıyorum😁 ona alıştım artık daha rahat😁 zaten beze para veriyorm bide orkide vermiyim ikiside bez sonuçta 😁
Bados41 Kadifemsii gerçekten öyle geçinmek artık imkansızlaştı yetmiyo arkadaş kiralar artıyo elektrk su doğalgaz kaşıkla veriyolar kepçeyle geri alıyolar hayat cok yoruyo artık
annelikhalii Bados41 gecen ay marketten sipariş ettim büyük boy göndermişler 25 tl ödedim kizdimda ne gerek vardı büyüğe simdi diye gecen hafta ben gittim almaya bir baktım ki 50 tl olmuş orkid markası şok geçirdim harbiden boyle devam ederse kocamın tişörtlerini kullanmayı düşünüyorum 😂😂😂
Tmc__00 Bados41 psikolojimizi bozdular artık nefes almayalım istiyorlar zaruri ihtiyaçlarımızı bile alamıcak duruma gelcez
3MelekAnnesi3 FatosToprakDeniz nasıl gerek kalmıyor cnm bende taktırdım hatta adet günüm 3 gün sonraydı hemen adet gördüm 8 gün sürdü
FatosToprakDeniz Bados41 o zaman fiyatlardan şikayet etme bacım. 2.cocuk bezi maması ıvırı zıvırı ooo işin zor Allah kolaylık versin
Deletedmom5284 Bados41 kız ped fiyatindan şikayet ederken ikinci çocuğu nasıl düşünüyorsun hemen çocuk büyütmek çok masrafli zaten :(