Doğduğu gün hastanede verdim “benim bebeğim için diyorum hayatımda yaptığım en doğru şey olmuş ” huysuz bir bebek çünkü. Biberon da veriyorum, silikon başlıkta kullanıyorum, emzikte var meme reddi olmadı maşallah. Acıkınca da ne emzik dinliyor ne başka bir şey ortalığı katıyor birbirine. Uykuya dalışta çok faydasını gördüm