Kızlar bebeğim 3. Ayına girecek ben doğduğundan beri hiç saat tutmadım ne zaman istediyse emziriyorum sadece anne sütü alıyor çok şükür sütüm var ama çocuğum çok sık ve uzun emdiği halde sütüm bitmiyor ve göğüsümde ağrısını hissediyorum Sağma dışında napılabilir, göğüsümü nasıl rahatlata bilirim? Ayrıca sol göğüsüm sağ göğüsüme göre çok fazla büyük ve sarkık Eşit emzirdiğim halde sizinde böyle mi ve nedeni ne olabilir?